VÄRDERINGAR

Värderingar är det som man i företaget anser vara viktigt. De styr våra val, underlättar samarbetet och säkerställer att arbetet utförs enligt våra gemensamma mål. Hesburger-kedjans värderingar har tagits fram av företagets ägare, regioncheferna och operativa chefen. Personalens och samarbetspartnernas åsikter har beaktats i det arbetet.

Hesburgers värderingar är hög serviceinriktning, pålitlighet, målinriktning och företagande. De innebär praktiska handlingar som styr all vår verksamhet.

  • Hög serviceinriktning säkerställer att varje kund känner sig välkommen till restaurangen och får sina produkter snabbt, med ett leende. Hesburgers mål är att erbjuda den bästa servicen i branschen.

  • Pålitlighet framhävs särskilt i hur Hesburger bemöter sina anställda och samarbetspartner. Även kundrelationerna grundar sig på ett starkt förtroende för Hesburger-kedjan och dess produkter. Hesburger vill alltid göra sig förtjänt av detta förtroende.

  • Målinriktning är en viktig delfaktor i arbetet med att skapa en engagerad, entusiastisk och aktiv arbetsmiljö. Hesburger uppmanar sina anställda att utveckla sig och våga ta ansvar.

  • Företagande utgör grunden för hela Hesburger-kedjan. Det innebär flit, tro på sina egna kunskaper och vilja att utvecklas varje dag.

”Jag uppskattar er snabba service och er vänliga personal när jag besöker era restauranger.”

Utdrag från intressentenkäten