Ris, ros, frågor eller förslag

Blev du särskilt bra betjänad när du besökte Hesburger? Lade du märke till något som kunde förbättras? Skulle du vilja se nya produkter i vårt sortiment? Vi sätter värde på all feedback. Uppmärksamma oss om dina erfarenheter och idéer så kan vi betjäna dig ännu bättre framöver.

Snabbast når din feedback oss om du först väljer rätt rubrik, t.ex. meddelanden som gäller enskild restaurang skickas på så vis direkt till restauranget. Om du vill kan du också ge feedback anonymt. Vi hörs!

Ge respons

Har du frågor om våra produkter eller verksamhet?

Läsa svar på vanligaste frågor!

Vanligaste kategorier:

Vad är Hesburger-applikation?

Hesburger har en egen mobil applikation, som fungerar i iPhone och Android-mobiltelefoner. Du kan ladda ner applikationen till din mobil via App Store eller Google Play.

Med Hesburger-applikationen kan du beställa och betala mat i förhand och den innehåller Hesburgers rabattkuponger i digital format. Applikationen försnabbar kundhändelsen, för färdigt beställda och betalda matan kan hämtas direkt från restaurangens pick-up station. Applikationen fungerar även som ditt Hesburger bonus kort. Med att stryka till vänster får du fram ett QR kod av ditt bonus kort, som kan läsas vid kassan.

Hesburger applikationen hjälper dej att hitta och navigera till närmaste Hesburger-restaurang. Och även produkt-listor och –information.